ערוץ העסקים המוביל של ידיעות אחרונות

בחירת יועץ עסקי זה לא משחק! בחרו נכון –
המרכז לייעוץ עסקי!

לקבלת הצעת מחיר שלא תוכלו לסרב כתבו לנו

המרכז לייעוץ עסקי

ידיעות אחרונות, "העיתון של המדינה", נחשב לאחד הוותיקים בזירת העיתונות של מדינת ישראל. הוא יוצא לאור מאז 1939, עוד לפני הקמת המדינה, ונחשב במשך עשרות שנים לעיתון הנפוץ והנקרא ביותר בישראל – ועקב כך לזירת פרסום שאין הרבה כדאיות ממנה. ערוץ העסקים המוביל של ידיעות אחרונות, ובכלל זה מדור העסקים באתר Ynet, לוקח את כל אלה כמה צעדים קדימה. הנה כל מה שחשוב לדעת על כדאיות ואפשרויות הפרסום בו.

מילת המפתח: חשיפה

אחד המדדים העיקריים להצלחה של פרסום הוא מידת החשיפה הפוטנציאלית אליו. במקרה של ידיעות אחרונות, מדובר בחשיפה גבוהה בכל קנה מידה. העיתון כאמור נחשב באופן מסורתי לאחד הנקראים בישראל, גם אם איבד בשנים האחרונות את הבכורה לעיתון "ישראל היום".

המשמעות היא מאות אלפי אנשים שיכולים להיחשף לתכני העיתון ולמודעות המופיעות בו. לכך ניתן להוסיף את קהל המנויים הנאמן של ידיעות אחרונות, שמבטיח במידה רבה חשיפה קבועה – מה שאינו מובן מאליו כלל וכלל בזירת העיתונות התוססת של מדינת ישראל כיום.

מדורים עסקיים נחשבים בלא מעט עיתונים ל"דובדבדן שבקצפת" מבחינת קהל היעד, וזה יכול להיות מדויק גם במקרה של ידיעות אחרונות. אלו הקוראים את המדורים העסקיים הם פעמים רבות אנשי עסקים ואנשים הנמנים על המעמדות הסוציו-אקונומיים הגבוהים יחסית בחברה הישראלית.

אוכלוסיות אלו נחשבות לצרכניות מהמעלה הראשונה, כך שהן עשויות להיות בעלות "אחוזי המרה" גבוהים יותר של כל מודעה. בהקשר הזה ניתן לציין כי בחלק מהמקרים, פרסום מודעות בידיעות אחרונות במדורים העסקיים פונות מראש לקהל יעד אשר הפרוטה נמצאית בכיסו, עם פרסום שלל מוצרים יוקרתיים שגם נראים מצוין בפן הוויזואלי שלהם.

פרסום מודעה במדור העסקי של ידיעות אחרונות עשוי להבטיח קבלת תשומת לב מקהל היעד הפוטנציאלי. הקריאה של העיתונים נעשית פעמים רבות בצורה יסודית פי כמה בהשוואה לדרכים אחרות של צריכת תכנים, דוגמת גלישה באינטרנט או צפייה בטלוויזיה. הקורא הממוצע יעשה זאת עמוד אחרי עמוד, ומכאן שפוטנציאל הפספוס של מודעות קטן. מרחב היריעה הגדול של העיתונים מאפשר מודעות שהן לא רק מרשימות ויזואליות, אלא גם אינפורמטיביות: מודעות בורסאיות למשל, מכרזים וכיוצא בזה. התוצאה היא עולם מגוון בו מספר האפשרויות הוא בהחלט מרשים.

אל תשכחו את Ynet

השתלטות הדיגיטל על חיינו שינתה במידה רבה את החוקים מנקודת המבט של מערכות העיתונים. ההחלטה הנפוצה שהתקבלה בנסיבות האלה היא בבחינת "אם אתה לא יכול לנצח אותם – הצטרף אליהם". במילים אחרות: העיתונים הגדולים החלו ליישר קו עם השאיפה של הלקוחות לתכנים המעוברים בצורה דיגיטלית. חלק מהם העבירו את תכני העיתון המודפסים גם לזירה המקוונת, בעוד אחרים פתחו מערכות עצמאיות של חדשות באינטרנט או במובייל.

מדור העסקים של Ynet, מבית ידיעות האחרונות, מבטא אף הוא את השינוי הדרסטי הזה. מדובר במדור כלכלה נפוץ מאוד, הכולל חדשות בתחום מהארץ ומהעולם ומדורי נדל"ן, צרכנות, משפט, שוק ההון, קריירה ועוד. אפשר בהחלט להתחשב בזירה הדיגיטלית התוססת הזו כאשר חושבים כיצד לפרסם את המודעות, כאשר שילוב בין פרסום בעיתון המודפס לזירה המקוונת הוא בהחלט בגדר אפשרות. למעשה, בדרך זו ניתן ליהנות מכל העולמות וליצור שלם הגדול בהרבה מסך החלקים שלו.

ניתן בהחלט ליצור קשר עם מרכז מודעות ארצי דוגמת חברת "מודעות 24 שעות" לקבלת ייעוץ ראשוני וליווי לכל אורך הדרך: החל מההחלטה מה לפרסם, דרך האפיקים הנבחרים ועד להתנהלות השוטפת מול מדורי המודעות והפרסום במערכות של ידיעות אחרונות ו-Ynet. לא תאמינו עד כמה החיים שלכם יהפכו לפשוטים בנסיבות האלה.

לקבלת הצעת מחיר שלא תוכלו לסרב כתבו לנו

רישום סימן מסחר

המרכז לייעוץ עסקי

המרכז לייעוץ עסקי מתמחה במתן מידע בתחום ייעוץ עסקי, כל מה שרציתם לדעת על ייעוץ עסקי במקום אחד. המרכז מופעל על ידי צוות של אנשי מקצוע בחירים. לרשות המרכז מגוון רחב של מקורות מידע איכותיים, המיועדים להגיש לכם מידע ברור ונגיש.

אז מה היה לנו בכתבה:

ליצירת קשר מוזמנים להשאיר פרטים

מרכזיית שיחות

איך לייעל את מערך התקשורת בעסק ולהגדיל את הפרודוקטיביות?

עולם העסקים כיום מבוסס על תגובה מהירה, זמינות וניהול תקשורת יעיל. כל עסק – קטן, בינוני או גדול – נדרש להתמודד עם זרם מתמיד של פניות, לקוחות, ספקים ושיתופי פעולה, ולכן מערך תקשורת מסודר הוא מרכיב קריטי בניהול מוצלח.

לקריאת המאמר »
הלוואה

מה עליך לשקול בעת בחירת מקור מימון אמין להלוואה עסקית?

בחירת מקור מימון אמין היא קריטית להצלחה ארוכת הטווח של העסק שלך. תנאי הלוואה לא הוגנים עלולים להיות בעלי השלכות חמורות, כגון ריביות גבוהות ועמלות נסתרות, אשר עלולות להכביד על תזרים המזומנים של העסק שלך. תנאי החזר בעייתיים עלולים להוביל לחוסר יציבות פיננסית, מה שמקשה על עמידה בהתחייבויות כספיות אחרות.

לקריאת המאמר »
איפור

בניית מותג איפור מנצח: טיפים חיוניים לעסקים חדשים

בעולם התחרותי של האיפור, בניית מותג חזק ומוכר היא חיונית להצלחה. מותג מבוסס היטב לא רק מושך לקוחות אלא גם מטפח נאמנות ואמון, שהם חיוניים לצמיחה ארוכת טווח. עבור עסקים חדשים ומאפרי איפור עצמאיים, יצירת זהות מותג משכנעת יכולה לייחד אותם מהמתחרים ולסלול את הדרך לעסק משגשג. מאמר זה נועד לספק מדריך מקיף ליזמים ומאפרי איפור השואפים לבנות מותג איפור מנצח. על ידי התמקדות בטיפים ואסטרטגיות מעשיות, הקוראים ילמדו כיצד להגדיר את זהות המותג שלהם, לבסס נוכחות דיגיטלית, ליישם טכניקות שיווק יעילות ולעסוק בקהילה שלהם. המטרה היא לצייד בעלי עסקים חדשים בכלים הדרושים כדי לנווט בשוק התחרותי ולהשיג הצלחה מתמשכת בתעשיית האיפור.

לקריאת המאמר »
מעוניינים שנחזור אליכם? השאירו פרטים!
דילוג לתוכן