צ'אט וירטואלי – נציג וירטואלי לאתרים

בחירת יועץ עסקי זה לא משחק! בחרו נכון –
המרכז לייעוץ עסקי!

לקבלת הצעת מחיר שלא תוכלו לסרב כתבו לנו

המרכז לייעוץ עסקי

אתר אינטרנט, דינאמי ככל שיהיה, עדיין אינו יכול לספק מענה אנושי ואכפתי ללקוחות המגיעים אל האתר. בשל עובדה זו, לא מעט לקוחות יחפשו תמיד את טופס יצירת הקשר או מספר הטלפון של מחלקת שירות הלקוחות במקום לעיין באתר עצמו.

כחלק משיפור יכולותיו של אתר האינטרנט חיפשו גורמים רבים בתחום אפשרות מענה ללקוחות באופן ישיר דרך אתר האינטרנט או מחוץ לשעות הפעילות של המוקד, במטרה לספק מענה לפניות הלקוחות בכל רגע נתון.

צ'אט וירטואלי באתר העסקי?

אומנם, הרצון למצוינות בשיפור השירות ללקוח קיים תמיד. אך, לצדו קיים תמיד גם הצורך להתחשב בעלויות התפעול.

שירות מקוון וזמין באתר האינטרנט העסקי בצורת צ'אט או פורום משמעותו כמובן תשלום שכר לנציגי שירות יעודים במהלך הכשרתם ובכל שעות הפעילות שלהם באתר.

מומחי השירות ברחבי העולם חיפשו פתרון לבעיה במשך זמן רב – כיצד ניתן לספק שירות מקוון, יעיל ובעיקר מספק מבלי להשקיע סכומי כסף גדולים.

הפתרון לא אחר לבוא ואל העולם נחשפה מערכת צ'אט וירטואלי באתר אינטרנט שתפקידה להחליף את נציגי הצ'אט הייעודיים.

אוקיי,אז איך זה עובד?

רגע לפני שנדון באפשרות לשילוב המערכת באתר האינטרנט הייעודי שלכם ניגע בפן הטכני של המערכת והגורמים הפועלים מאחורי הקלעים במעט של צ'אט וירטואלי באתר האינטרנט.

תפקידה של המערכת להציג ללקוח חלון שיחה ייעודי מאחוריו פועלת אפליקציה אשר הותאמה באופן ספציפי באתר.

האפליקציה יודעת להיפתח בפני הגולש בכל פעם שזה התחבר לאתר ולהציג בפניו הודעת פתיחה שהוגדרה מראש.

משלב זה יכול הלקוח לפנות אל נציג הצ'אט הווירטואלי בכל שאלה והמערכת תאתר מילות מפתח במשפטים שהקליד. כתגובה לכך תשיב המערכת ללקוח משפט מובנה על פי ההתאמה למילות המפתח.

לדוגמה במידה והלקוח ירצה לחפש מידע אודות הפעילות של סניף החברה בתל אביב , המערכת תזהה את שם העיר, הביטוי שעות פתיחה (או ביטויים דומים) ותציג כתגובה את שעות הפעילות של הסניף ואולי אפילו תציע ללקוח את מספר הטלפון של הסניף או מחלקת שירות הלקוחות.

הטמעה של מערכת צ'אט וירטואלי באתר האינטרנט

בנוגע להטמעת שירותי צ'אט וירטואליים באתר האינטרנט חשוב להבדיל מקרים שונים בהם אנו משתמשים במערכת מקצועית ומתאימים אותה לצרכינו לבין מקרים בהם מדובר בצורך בסיסי ונקודתית ותוסף מובנה יוכל לספק מענה הולם.

פיתוח מערכת מותאמת אישית או התאמה של מערכת קיימת לאחר רכישתה מחברה המתמחה בתחום תדרוש מאתנו תהליך התאמה של המערכת , הטמעה שלה מול מנהל האתר והצוות הטכני שעומד מאחורי האפליקציה.

לעומת זאת, במידה והאתר מנוהל במערכת תוכן נפוצה כמו וורדפרס או דרופל, ניתן להתקין בקלות תוספים שונים המאפשרים הוספת צ'אט וירטואלי באתר.

איכותם של תוספים אלו נמוכה באופן יחסי, כמובן, אך היא עדיין יכולה לספק מענה בסיסי לפניותיהם של הלקוחות.

צ'אט וירטואלי באתר – נקודת המבט של הלקוחות

חשוב שנשים דגש גם על התחושה המתקבלת אצל הלקוחות בשילובו של צ'אט וירטואלי באתר האינטרנט.

נכון, לא מדובר במענה אנושי וחם כמו שירות פרונטאלי או שירות טלפוני, אך, הלקוח יכול לקבל את המידע שלשמו פנה לאתר ולמעשה למצוא פתרון לבעיה שבה הוא נתקל.

כמו כן, נציג הצ'אט הווירטואלי יכול לספק ללקוח את המענה לו הוא זקוק בכל שעה שירצה מכל מקום בעולם ולמעשה הוא גורם מעולה להעלאת שביעת הרצון של הלקוחות וחיזוק המותג בזירה המקוונת כמותג איכותי וזמין אליו ניתן לפנות בכל רגע נתון.

לקבלת הצעת מחיר שלא תוכלו לסרב כתבו לנו

רישום סימן מסחר

המרכז לייעוץ עסקי

המרכז לייעוץ עסקי מתמחה במתן מידע בתחום ייעוץ עסקי, כל מה שרציתם לדעת על ייעוץ עסקי במקום אחד. המרכז מופעל על ידי צוות של אנשי מקצוע בחירים. לרשות המרכז מגוון רחב של מקורות מידע איכותיים, המיועדים להגיש לכם מידע ברור ונגיש.

אז מה היה לנו בכתבה:

ליצירת קשר מוזמנים להשאיר פרטים

מרכזיית שיחות

איך לייעל את מערך התקשורת בעסק ולהגדיל את הפרודוקטיביות?

עולם העסקים כיום מבוסס על תגובה מהירה, זמינות וניהול תקשורת יעיל. כל עסק – קטן, בינוני או גדול – נדרש להתמודד עם זרם מתמיד של פניות, לקוחות, ספקים ושיתופי פעולה, ולכן מערך תקשורת מסודר הוא מרכיב קריטי בניהול מוצלח.

לקריאת המאמר »
הלוואה

מה עליך לשקול בעת בחירת מקור מימון אמין להלוואה עסקית?

בחירת מקור מימון אמין היא קריטית להצלחה ארוכת הטווח של העסק שלך. תנאי הלוואה לא הוגנים עלולים להיות בעלי השלכות חמורות, כגון ריביות גבוהות ועמלות נסתרות, אשר עלולות להכביד על תזרים המזומנים של העסק שלך. תנאי החזר בעייתיים עלולים להוביל לחוסר יציבות פיננסית, מה שמקשה על עמידה בהתחייבויות כספיות אחרות.

לקריאת המאמר »
איפור

בניית מותג איפור מנצח: טיפים חיוניים לעסקים חדשים

בעולם התחרותי של האיפור, בניית מותג חזק ומוכר היא חיונית להצלחה. מותג מבוסס היטב לא רק מושך לקוחות אלא גם מטפח נאמנות ואמון, שהם חיוניים לצמיחה ארוכת טווח. עבור עסקים חדשים ומאפרי איפור עצמאיים, יצירת זהות מותג משכנעת יכולה לייחד אותם מהמתחרים ולסלול את הדרך לעסק משגשג. מאמר זה נועד לספק מדריך מקיף ליזמים ומאפרי איפור השואפים לבנות מותג איפור מנצח. על ידי התמקדות בטיפים ואסטרטגיות מעשיות, הקוראים ילמדו כיצד להגדיר את זהות המותג שלהם, לבסס נוכחות דיגיטלית, ליישם טכניקות שיווק יעילות ולעסוק בקהילה שלהם. המטרה היא לצייד בעלי עסקים חדשים בכלים הדרושים כדי לנווט בשוק התחרותי ולהשיג הצלחה מתמשכת בתעשיית האיפור.

לקריאת המאמר »
מעוניינים שנחזור אליכם? השאירו פרטים!
דילוג לתוכן