טלמרקטינג לעסקים

בחירת יועץ עסקי זה לא משחק! בחרו נכון –
המרכז לייעוץ עסקי!

לקבלת הצעת מחיר שלא תוכלו לסרב כתבו לנו

המרכז לייעוץ עסקי

מציעים למכירה מוצר חדש? רוצים ליצור קשר ראשוני עם לקוחות חדשים? גם אם יש לכם מיקום מרכזי בלב תל אביב או יופי של אתר אינטרנט, תצטרכו משהו אחר כדי לשווק את עצמכם באופן יעיל. לדבר הזה קוראים טלמרקטינג- שיטת השיווק והמכירה היעילה ביותר כיום.

על החשיבות של טלמרקטינג לעסקים

כשאנחנו מדברים על טלמרקטינג לעסקים, המרכיב העיקרי שנכנס לתמהיל הוא הטלפון. באמצעותו, מתבצעות שיחות יוצאות ללקוחות פוטנציאליים, במהלכן מוצעים לו לרכוש מוצר כלשהו, הרשמה לשירות מסוים וכן הלאה.

את אותם לקוחות בוחרים באופן אקראי דרך מדריכי טלפונים, כאשר שיטות "גיוס" אחרות נוגעות לאנשים שהתעניינו קודם לכן בשירות, או בלקוחות קיימים להם מנסים למכור מוצר חדש. מטבע הדברים, הפנייה נעשית לקהל יעד מסוים, אשר סביר יותר שיתעניין במה שיש לחברה להציע עבורו.

מי עושה טלמרקטינג לעסקים?

טלמרקטינג לעסקים מהווה חלק בלתי נפרד בפעילות של מרבית בתי העסק, החנויות או המוסדות הקיימים כיום בישראל. הם יכולים לעשות זאת באחת משתי דרכים: הראשונה היא להעסיק עובדים בתחום, כאשר כל ההכשרה והאחריות נופלים על אנשי החברה.

דרך אחת, נפוצה מאד גם כן, היא להיעזר בשירותיה של חברת טלמרקטינג חיצונית, אשר תבצע את השיחות הללו עבור העסק.

טלמרקטינג מצריך בקרה וייעול

חשוב להדגיש כי לא כל מערך טלמרקטינג אכן פועל ביעילות המקסימלית. ייתכן כי כוח האדם לא מוכשר דיו למשימה, או כי המוצרים המוצעים אינם אטרקטיביים מספיק. עקב כך, חשוב מאד לעקוב באופן יומיומי אחר התפקוד של שירות הטלמרקטינג של העסק, ולשנות בו דברים בהתאם.

בסופו של דבר, המספרים הם שמדברים. לא משנה עד כמה שיחות הטלפון אכן מעשירות את עולמם של הלקוחות- מה שחשוב יותר הוא מבחן התוצאה. מערך טלמרקטינג טוב יסגור יותר עסקאות, ובכך יתרום לעסק במידה רבה.

בשעות הפעילות של העסק, או במועדים אחרים?

דילמה מהותית בכל עסק נוגעת למועדי הפעלת הטלמרקטינג, או במילים אחרות: האם לבצע את השיחות כאשר העסק פועל, או דווקא בשעות אחרות, שמתאימות יותר לחלק מהלקוחות?

הדעות בנושא זה חלוקות, כאשר לא מעט אנשים סבורים כי רצוי להעניק ללקוחות את השירות מסביב לשעון, כלומר, בלי קשר לשעות הפעילות.

היתרונות של טלמרקטינג

גם בעידן האינטרנט, טלמרקטינג נחשב לדרך שיווק יעילה ביותר עבור בתי עסק מכל סוג. שיטה שיווקית זו מאפשרת יצירת קשר אישי וראשוני עם הלקוח, וכן לענות לו באופן מיידי על כל השאלות שבוודאי יצוצו. זאת להבדיל, כמובן, מקמפיינים שיווקיים אחרים אשר אינם מדברים אל הלקוחות בגובה העיניים.

טלמרקטינג, בעיקרו של דבר, הוא גם זול באופן יחסי. נכון, יש צורך להוציא שיחות טלפון, וכן להעסיק אנשים אשר יחלשו על תחום זה בארגון. ועדיין, אחוז העסקאות שנסגרות בדרך זה עשוי להיות גבוה בהחלט, הרבה יותר מההוצאות הכרוכות בו.

 

לקבלת הצעת מחיר שלא תוכלו לסרב כתבו לנו

רישום סימן מסחר

המרכז לייעוץ עסקי

המרכז לייעוץ עסקי מתמחה במתן מידע בתחום ייעוץ עסקי, כל מה שרציתם לדעת על ייעוץ עסקי במקום אחד. המרכז מופעל על ידי צוות של אנשי מקצוע בחירים. לרשות המרכז מגוון רחב של מקורות מידע איכותיים, המיועדים להגיש לכם מידע ברור ונגיש.

אז מה היה לנו בכתבה:

ליצירת קשר מוזמנים להשאיר פרטים

מרכזיית שיחות

איך לייעל את מערך התקשורת בעסק ולהגדיל את הפרודוקטיביות?

עולם העסקים כיום מבוסס על תגובה מהירה, זמינות וניהול תקשורת יעיל. כל עסק – קטן, בינוני או גדול – נדרש להתמודד עם זרם מתמיד של פניות, לקוחות, ספקים ושיתופי פעולה, ולכן מערך תקשורת מסודר הוא מרכיב קריטי בניהול מוצלח.

לקריאת המאמר »
הלוואה

מה עליך לשקול בעת בחירת מקור מימון אמין להלוואה עסקית?

בחירת מקור מימון אמין היא קריטית להצלחה ארוכת הטווח של העסק שלך. תנאי הלוואה לא הוגנים עלולים להיות בעלי השלכות חמורות, כגון ריביות גבוהות ועמלות נסתרות, אשר עלולות להכביד על תזרים המזומנים של העסק שלך. תנאי החזר בעייתיים עלולים להוביל לחוסר יציבות פיננסית, מה שמקשה על עמידה בהתחייבויות כספיות אחרות.

לקריאת המאמר »
איפור

בניית מותג איפור מנצח: טיפים חיוניים לעסקים חדשים

בעולם התחרותי של האיפור, בניית מותג חזק ומוכר היא חיונית להצלחה. מותג מבוסס היטב לא רק מושך לקוחות אלא גם מטפח נאמנות ואמון, שהם חיוניים לצמיחה ארוכת טווח. עבור עסקים חדשים ומאפרי איפור עצמאיים, יצירת זהות מותג משכנעת יכולה לייחד אותם מהמתחרים ולסלול את הדרך לעסק משגשג. מאמר זה נועד לספק מדריך מקיף ליזמים ומאפרי איפור השואפים לבנות מותג איפור מנצח. על ידי התמקדות בטיפים ואסטרטגיות מעשיות, הקוראים ילמדו כיצד להגדיר את זהות המותג שלהם, לבסס נוכחות דיגיטלית, ליישם טכניקות שיווק יעילות ולעסוק בקהילה שלהם. המטרה היא לצייד בעלי עסקים חדשים בכלים הדרושים כדי לנווט בשוק התחרותי ולהשיג הצלחה מתמשכת בתעשיית האיפור.

לקריאת המאמר »
מעוניינים שנחזור אליכם? השאירו פרטים!
דילוג לתוכן