בניית אתר אינטרנט לעסק

בחירת יועץ עסקי זה לא משחק! בחרו נכון –
המרכז לייעוץ עסקי!

לקבלת הצעת מחיר שלא תוכלו לסרב כתבו לנו

המרכז לייעוץ עסקי

שני עשורים בלבד עברו מהיום שבו נפתח האינטרנט לציבור הרחב וכבר אי אפשר להיזכר מה עשו בלעדיו, ה"מִרְשֶתֶת" (אינטרנט בעברית) החדירה את קוריה לכל פינה בחיים. עד מהרה זוהה הפוטנציאל העסקי הגלום באינטרנט וכיום כמעט ואין עסק שאינו מעורב בצורה זו או אחרת בגלישה על גלי הרשת.

המופע הבסיסי והמרכזי של עסקים ברשת הוא אתרים לעסקים, אלו נותנים את החשיפה היסודית באינטרנט ונחשבים כחלק הכרחי ממבנה העסק. בניית אתר לעסק מאפשרת גם כן שיווק ישיר דרך האינטרנט, עסקים רבים מוסיפים באתר שלהם אופציה לבצע רכישות או לפחות הזמנות מוצרים באמצעות האתר.

בניית אתר עסקי, מה חשוב לדעת?

עולם האינטרנט מורכב משני מישורים מרכזיים, פנימי וחיצוני, הפנימי הוא החלק הנסתר של התכנות על שפותיו השונות, אותו נשאיר למומחים בו. המישור החיצוני הוא החלק הגלוי לכולם, הייצוגי, אשר אינו שונה מהותית משאר צורות המדיה כמו טלוויזיה, עיתונים וכדומה, אך חשוב לדעת מהם האפיונים הייחודיים לחשיפה באינטרנט בכדי להפיק מהם את המירב. כחלק מהצעדים בהקמת עסק חדש, חשוב לקחת בחשבון את השימושים והיתרונות הברורים שיש לאתר עסקי.

מהותה של חשיפה דרך חיפוש

הגישה העיקרית לאתרי העסקים השונים מתבצעת דרך חיפוש בגוגל, יאהו ושאר מנועי החיפוש, הדבר מחייב להתאים את האתר לעולם החיפוש.

ראשית מבחינת התוכן, כאשר אדם מחפש מידע או אפשרות רכישה בתחום מסוים, הוא לא דומה למי שיושב על הספה ונחשף לאותו מידע דרך הטלוויזיה או העיתון בשעות הפנאי שלו. המחפש בא לעבוד ולהגיע למטרה שהציב, והוא נחוש לעשות זאת ביעילות ובמהירות, מצב כזה אינו משופע בסבלנות.

לכן מקובל להגדיר את הזמן שבו צריך לתפוס את עינו של המחפש בכ- 3 שניות, זהו משך הזמן הקריטי ביותר להצלחת האתר. משום כך כשמעצבים את האתר חשוב שהמסר הראשוני יהיה מהיר, קליט ומושך. הכבדה במלל ארוך, או בתצוגה ויזואלית מבוססת פלאש הדורש זמן טעינה, יהפכו את האתר לבלתי רלוונטי עבור המחפש המצוי. עדיף להציב בדף הבית כמה משפטים קולעים ותמונות מושכות שיעבירו את המסר בצורה החדה והמהירה ביותר.

מיקום טוב בתוצאות החיפוש

שנית, צריך לדעת כי מנועי החיפוש מציגים בדרך כלל מספר עצום של תוצאות הפרוסות על עמודים רבים, באופן שבלתי אפשרי להגיע לכולן. המחפש ברשת מתמקד בעיקר בתוצאות הראשונות, ולכל היותר מגיע לעמוד השלישי ברשימה. בשל כך קיימת תחרות גדולה בין ענקיות החיפוש על הצגת התוצאות האופטימאליות לטובת המחפש בעמודים הראשונים, כדי שהוא ישתמש במנוע שלהן ולא של המתחרות. לשם כך עמלים מתכנתי החיפוש על בניית קריטריונים לזיהוי אתרים איכותיים, מצד התוכן ומצד התוכנה.

מטרתו של העסק היא להתאים את עצמו לקריטריונים של מנועי החיפוש וכך להימנות על התוצאות הראשונות.

השגת יתרון במיקום בראש הרשימה הינו תהליך המורכב מכמה גורמים, הן מהבחינה הטכנית והן מהבחינה השיווקית. קיימות חברות רבות שעיקר התמחותן הוא בקידום אתרים והתחרות ביניהן רבה, אולם כבר בשלבי בניית האתר חשוב ואף הכרחי להתאים אותו לאופטימיזציה בעולם החיפוש. רצוי להיפגש עם כמה חברות העוסקות בתחום, לא רק לשם בחירת החברה הטובה ביותר, כי אם גם על מנת לדעת, מתוך הצלבת המידע בין הצעות המחיר, מהם הקריטריונים העדכניים אותם צריך לדרוש מבוני האתר, המתכנתים והמעצבים.

לא רק חיפוש

בנוסף למידת החדשנות של האתר, צריך להגדיר מהן מטרותיו וכיצד ניתן להשיג אותן דרך האינטרנט. האם מדובר רק בפרסום הדורש שירות קופירייטינג בלבד, או גם בשיווק ישיר הדורש בניית מערכת מתאימה של אפשרויות רכישה באתר.

אנו ממליצים לפנות לייעוץ עסקי לפני שמקימים אתר אינטרנט לעסק.

לקבלת הצעת מחיר שלא תוכלו לסרב כתבו לנו

רישום סימן מסחר

המרכז לייעוץ עסקי

המרכז לייעוץ עסקי מתמחה במתן מידע בתחום ייעוץ עסקי, כל מה שרציתם לדעת על ייעוץ עסקי במקום אחד. המרכז מופעל על ידי צוות של אנשי מקצוע בחירים. לרשות המרכז מגוון רחב של מקורות מידע איכותיים, המיועדים להגיש לכם מידע ברור ונגיש.

אז מה היה לנו בכתבה:

ליצירת קשר מוזמנים להשאיר פרטים

האם סטארט‑אפים יכולים להיענות למגמות ESG החדשות?

בשנים האחרונות, נושא הקיימות וההשפעה הסביבתית זוכה לתשומת לב רבה ברחבי העולם. מגמות דוח קיימות ESG (סביבה, חברה וממשלתית) מתפתחות ומתרקמות במקביל, והן מהוות חלק בלתי נפרד מהאסטרטגיה של חברות רבות, כולל סטארט‑אפים. המגמה הזו לא נובעת רק מהצורך לשפר את התדמית הציבורית, אלא גם מתוך הבנה שביצועים סביבתיים וחברתיים יכולים להשפיע על הצלחה כלכלית לאורך זמן.

לקריאת המאמר »

אסטרטגיות יעילות להתמודדות עם מתחרים דיגיטליים בעסק קטן

השלב הראשון בהצלחה בהתמודדות עם מתחרים דיגיטליים הוא הבנת השוק שבו פועל העסק. זה כולל זיהוי המתחרים העיקריים, ניתוח המוצרים והשירותים שלהם, והבנת נקודות החוזק והחולשה שלהם. הכרת המתחרים הדיגיטליים מאפשרת לעסק קטן למפות את המיקום שלו בשוק ולפתח אסטרטגיות התמודדות מתאימות.

לקריאת המאמר »

המדריך המתקדם ליישום חדשנות ביעדי OKR

יעדי OKR, קיצור ל-Objectives and Key Results, הם מתודולוגיה לניהול מטרות המאפשרת לארגונים לקבוע מטרות מובהקות ולמדוד את ההצלחה בהן. המטרה המרכזית של OKR היא לשפר את יכולת הארגון להתמקד ולהשיג תוצאות מדודות. בעשור האחרון, מתודולוגיה זו הפכה לפופולרית במיוחד בקרב חברות טכנולוגיה, אך ניתן ליישמה גם בתחומים אחרים.

לקריאת המאמר »

אוטומציה תעשייתית: מפתח להצלחה בשוק העסקי הקטן

אוטומציה תעשייתית הפכה לחלק בלתי נפרד מהתעשייה המודרנית, במיוחד עבור עסקים קטנים המעוניינים להישאר תחרותיים בשוק. בעשור האחרון, טכנולוגיות אוטומטיות מתקדמות החלו לחדור לתחומים שונים, מה שמאפשר לעסקים לייעל את התהליכים שלהם, לחסוך בזמן ובעלויות ולהגביר את האפקטיביות. עסקים קטנים, בדרך כלל עם משאבים מוגבלים, יכולים להפיק תועלת רבה מאימוץ פתרונות אוטומטיים.

לקריאת המאמר »

חמש טעויות קריטיות בתכנון תזרים מזומנים והדרכים להימנע מהן

אחת הטעויות הנפוצות ביותר בתכנון תזרים מזומנים היא חוסר הדיוק בתחזיות הכנסות. לעיתים קרובות, עסקים נוטים להעריך הכנסות על סמך נתונים היסטוריים בלבד מבלי לקחת בחשבון שינויים בשוק או מגמות כלכליות חדשות. כך עלולה להיווצר תמונה לא מדויקת של המצב הפיננסי.

לקריאת המאמר »

האם אנרגיה ירוקה יכולה לקדם עסקים קטנים וסטארט-אפים?

בשנים האחרונות חלה עלייה ניכרת בתודעה הסביבתית בקרב הציבור הרחב, דבר שמוביל עסקים קטנים וסטארט-אפים לבחון את השפעתם על הסביבה. מעבר לאנרגיה ירוקה מזוהה עם ערכים של קיימות ואחריות חברתית, אשר עשויים לשפר את התדמית של עסק. לקוחות רבים מעדיפים לתמוך בחברות שמחויבות למעשים סביבתיים, דבר שיכול להוביל להגדלת מספר הלקוחות ולביסוס נאמנות לקוחות.

לקריאת המאמר »
מעוניינים שנחזור אליכם? השאירו פרטים!
דילוג לתוכן